מיתוג עסקי | XCOMBAT

מי הלקוח? Xcombat – מתחם פיינטבול ולייזר טאג חדשני בסביון.

רקע על הלקוח: כשמגיע אלינו לקוח עם חזון אנחנו מתלהבים. החבר’ה של Xcombat הגיעו אלינו עם מתחם שלא נראה כמותו בארץ ואנחנו עפנו באוויר.

מה התבקשנו לעשות? עיצוב לוגו, מיתוג עסקי ובניית אתר שיביאו לידי ביטוי את היצירתיות והחדשנות של המקום. בנוסף, נתבקשנו לייצר קמפיינים שיובילו אל המקום את הלקוחות הראשונים שלו ויעוררו אליו מודעות בקהל הרחב.

מה היה מאתגר? מדובר במקום חדש שפונה אל קהלים שונים ומגוונים. קהל צעיר של ילדים (החל מגיל 5), קהל בוגר יותר כמו ילדים ביסודי ונוער, מבוגרים וחברות וארגונים. האתגר היה לייצר מיתוג עסקי שמדבר בשפה צעירה ומגניבה שתקלע לטעם של כולם. אתגר נוסף היה הצורך לשלב באתר את הפיינטבול והלייזר טאג, אתם יכולים לראות שזה הצליח.

מה עשינו? יצרנו שפה צעירה שמדברת לאנשים שמתחברים לאקשן ופעולה, עיצבנו לוגו ויצרנו מיתוג מגניב. כדי להתחיל לייצר טראפיק ועניין במקום, פרסמנו כתבת תדמית על המקום באתר “ישראל היום“. בשלב הבא הקמנו קמפיינים בפייסבוק על מנת לייצר לידים ומכירות. בין לבין בנינו אתר מהמם, שנותן חוויה של משחק וידאו. לא פחות.

איך היה? אם תשאלו את המעצב שלנו, הוא יגיד לכם שזה אחד הפרויקטים שהוא יותר נהנה מהם. אפשר לראות את זה גם באתר, שיצא פשוט מיוחד ופוגע בול במטרה.

www.xcombat.co.il

מיתוגים נוספים

רוצים לשתף את זה?

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513