הלקוח: EURO CITY  פרויקטים להתחדשות עירונית
האתגר: עולם ההתחדשות העירונית או ליתר דיוק פרויקטים במסלולי תמ"א 38, הוא תחרותי מאוד,
התהליכים יכולים להמשך שנים אבל זו גם הזירה הכי חמה היום בנדל"ן הישראלי.
לכן, היה צורך בהדגשת המקצועיות והיתרונות על פני המתחרים והנעה חזקה לביצוע פנייה.
התהליך: נקבעה אסטרטגיה שבחזיתה הוצבה המיומנות של הלקוח בתחום הנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט.
בהתאם, התוצרים נדרשו להפגין יכולות שיווק אסטרטגיות גבוהות ולבדל את הלקוח מהמתחרים.
לצד זאת, נדרשה חשיפה גבוהה והתאמה לקהל יעד רחב של בעלי דירות המחזיקים בכנסים נדל"נים
ותיקים הזכאים לתוכניות לחיזוק מבנים, הרחבה ושיפוץ הדירות.
התוצאה: נקבע מיתוג ועיצוב אורבני וחדשני לאתר, לרבות מוסיקת רקע רגועה,
במטרה להשרות ביטחון ולייצר קשר אישי עם לקוחות פוטנציאלים. האתר נבנה עם אפשרויות מתקדמות בדיגיטל,
כך שהוא מאפשר גישה מהירה לקבל שירות ומעודד את הגולשים לבצע פנייה ללקוח
לצרכי קידום השקעות התחדשות עירונית בענף הנדל"ן. בנוסף, בשל הצורך להגיע לקהל יעד דמוגרפי מגוון,
האתר הותאם לגלישה באייפד ובאייפון. על מנת למקסם את החשיפה,
נעשה שימוש באמצעי תקשורת המונים ומוצרי פרינט לשיווק ישיר של שירותי נדל"ן ועוצבו שלטי חוצות תואמים,
פוסטרים לתלייה ושלטים להצבה בשטחי הפרויקטים.

לצפייה באתר: http://www.euro-city.co.il

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

עיצוב לוגו |מיתוג |בניית אתר – EURO CITY
דרג