בניית אתרים רספונסיביים ברמה הגבוהה בישראל

בונים אתרי אינטרנט שגורמים למבקרים להשתקע לצמיתות. תן לנו ליצור עבורך אתר מהאגדות.

מיתוג

בניית אתרים שלא נראים כמו שום דבר אחר

אנחנו חיים בעידן מוזר. פעם הכל היה מציאותי, היום מי שלא נמצא במרחב הוירטואלי פשוט לא קיים. הנוכחות של העסק שלכם ברשת היא הדבר הכי חשוב שיש, ואנחנו יכולים לגרום לה להיות אפקטיבית במיוחד.

בסטודיו שלנו יושבים בוני האתרים הטובים בארץ, והם רק מחכים לפרויקט שלכם.

אתר נקי או מיוחד? זה לא בהכרח סותר

יש אינסוף אפשרויות שיווק בדיגיטל, וכאשר בונים אתרים צריך לחשוב על כמה שיותר כיוונים. תהליך הבנייה יכלול אפיון אתר וחווית משתמש והבנה עמוקה של הצרכים שלכם. מתוך האפיון נוכל לעצב לכם אתר על חלל שיקדם את העסק שלכם כמו שתמיד חלמתם. 

אפיון, עיצוב ובנייה, כתיבת תוכן וקידום של האתר – הצוות המקצוען שלנו כבר מחכה להתחיל לעבוד על הפרויקט שלכם. שנתחיל?

איפיון אתרים

אתם מכירים את המוצר שלכם, אנחנו מכירים את היכולות שלנו. ביחד נוכל לייצר עבורכם אתר על. בפגישת האפיון תסבירו לנו בפירוט מה אתם מוכרים, ואיך האתר עתיד לעזור לכם לעשות את זה.

בפגישה נדבר על קהל היעד שלכם, על השימושים של המוצר ועל התוכניות שלכם להמשך. נבין איזה סגנונות עיצוביים אתם אוהבים, נבחר כיוון ונעביר את העבודה למעצבים שלנו. תסמכו עלינו, הם יודעים את העבודה.

עיצוב ובניית אתרים - תסמכו על המעצבים שלנו

בפגישת האפיון שמענו את כל מה שיש לכם להגיד (וואלה טחנתם את הראש, אבל זה היה חשוב), ועכשיו הכדור עובר לידיים שלנו. עכשיו גלגלי השיניים במוחו של בונה האתרים מתחילים לחרוק. הוא מכיר את המגמות העיצוביות בארץ ובעולם, עושה מחקר שוק של אתרים בז’אנר שלכם ובוחר כיצד להתקדם.

כשנותנים למעצבים שלנו חופש הם מייצרים דברים מופלאים, אז אנחנו מציעים לכם להוריד לרגע את הרגל מהגז (ואת היד מהטלפון) ופשוט לתת להם לעבוד. 

עם כל הניסיון והידע של המעצבים, אין תחליף להבנה שלכם בתחום. בסופו של דבר זה האתר שלכם, לכן אחרי סיום הבניה נעביר אליכם את האתר ונשמע מכם על שינויים והערות. אין לכם הערות? מצוין. יש לכם הערות? גם טוב. אנחנו פתוחים לשמוע ולדון. נחשוב ביחד איך לעשות את האתר טוב עוד יותר, כדי שהוא באמת יהיה מושלם.

בניית אתרי תדמית - כדי שיכירו אתכם באמת

אנחנו חושבים שאתר תדמית טוב הא קצת יותר מכרטיס ביקור דיגיטלי. נכון, הבסיס הוא קצת מידע על העסק, כמה תמונות, מידע על העובדים ודף צור קשר, אבל אנחנו חושבים שכדאי להשקיע קצת יותר. אתר תדמית טוב יכול להיות ההבדל בין עוד לקוח. 

גולש שמגיע לאתר שלכם הוא הזדמנות, ואם לא תלכדו אותו באמצעות קסם אישי הוא פשוט ימשיך הלאה. אז אם גם אתם מאמינים ברושם ראשוני, תשקיעו באתר תדמית שידברר אתכם.

בניית אתרי סחר - ככה עושים עסקים

בניגוד לאתר תדמית, אתר סחר או Ecommerce הוא אתר שמטרתו מכירה. למעשה מדובר בחנות וירטואלית, וככזו היא חייבת להיות נוחה לביצוע רכישה. האתר חייב להציג את המוצרים בצורה נוחה, לתת ללקוח ביטחון ולגרום לו לרצות לשוב ולקנות.

כתיבת תוכן לאתרים - כי תמונות יפות זה לא מספיק

חלק משמעותי באתר שלכם יהיה התוכן שתבחרו להכניס בו. השיטה הטובה ביותר לכתיבת תוכן לאתר היא בשילוב כוחות בין בעל העסק לבין הקופירייטר. אתם תכתבו, או תספרו לנו את כל מה שאתם יודעים או רוצים לומר, ובמחלקת הקופירייטינג שלנו יעשו מזה מטעמים.

אתם לא יודעים מה אתם רוצים לכתוב באתר? זה בסדר גמור. בסטודיו שלנו יכולים ליצור עבורכם תוכן מהמם לאתר. נכתוב עבורכם תוכן שיווקי שיגרום לכל גולש מזדמן להפוך ללקוח חוזר. כי ככה זה כשהתוכן חזק יותר מכוח הרצון של הגולש.

קידום אתרים ברשת - מה שווה האתר שלכם אם אין בו גולשים?

בניתם אתר מדהים, מילאתם אותו בתוכן שיווקי פצצה, אבל אם לא תקדמו את האתר, כנראה שהוא ישאר יתום. זה לא כל כך נעים לראות אתר ריק, לכן אנחנו מפצירים בכם לקדם את האתר ברשת.

איך עושים את זה? אז ככה. קידום אתרים מבוסס על קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן. קידום אורגני מבוסס על שימוש בביטויי מפתח, שימוש בקישורים ואופטימיזציה של האתר כדי לגרום לו להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. (אל תדאגו, אנחנו נעשה את זה בשבילכם ;))

קידום ממומן או PPC הוא למעשה קידום של האתר שלכם בתמורה לכסף. הקידום יתבצע באמצעות קמפיינים בגוגל ופייסבוק, שיביאו את האתר לידיעת הגולשים השונים ויגרמו להם להיכנס אליו. (גם בקידום ממומן אנחנו אלופים;))

10 אתרי וורדפרס הזוכים לשנת- 2021 | כאן בונים

רשימת הזוכים לשנת 2020 בקטגורית “בניית אתר וורדפרס” – מתוך מאות אתרים שנבנו בג’נסיס, נבחרו עשרת האתרים הטובים ביותר. קבלו אותם >>

הרשימה מחולקת ל-10 קטגוריות שונות, כאשר בכל קטגוריה נבחר האתר שבלט מעל כולם. כל אתר נבחן על בסיס מספר פרמטרים מבחינת עיצוב, חווית המשתמש, דינמיות ותוכן- וקיבל ציון בהתאם לביצועים שלו.

התוצאות הטובות בישראל בקידום ובניית אתרים

יש לכם עסק מיוחד ואנחנו מאמינים ויודעים שליווי נכון יקפיץ אותו קדימה. איך זה עובד? בניית אתרים בהתאמה אישית ועיצוב אישי המבליט את יתרונות העסק ופתרונות טכנולוגים מתקדמים יקדמו את העסק שלכם – ואנחנו אומרים את זה בזכות הרבה ניסיון ועם המון אחריות. עיצוב אתר מתחיל אצלנו במחקר שוק מתחרים, אפיון מקצועי המתבסס על קהל היעד שלנו, בחינת יתרונות, ממשיך בכתיבה ועיצוב מקצועיים והכל כדי להגיע לתוצר ידידותי, ברור, מהיר, בעל שיעורי נטישה נמוכים, נוח לשימוש רספונסיבי ומותאם לכל מכשיר. מאחורינו מאות אתרים שעברו איפיון, עיצוב, כתיבה, פיתוח וקידום ברמה הגבוהה ביותר והתוצאות – נהדרות. איך יצא לנו עד היום? בבקשה.

בניית אתרים רספונסיביים בוורדפרס

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר והוא נשבר מזה. מתפזר לכל הכיוונים ולא מותאם למכשיר. אז לא אצלנו. אנחנו בונים רק אתרים רספונסיביים, כלומר אתרים גמישים שיודעים להתאים את עצמם לכל מסך. מחשב, סמארטפון או טאבלט, בכל רזולוציה, האתר שלנו יפעל היטב.

אתר רספונסיבי קריטי להצלחה שלכם, כיוון שהוא ישפר משמעותית את חווית המשתמש באתר וכמובן את יחס ההמרה. 

את האתרים שלנו אנחנו בונים ב-WordPress, פלטפורמת ניהול תוכן שמאפשרת לאנשים שאינם מתכנתים לבנות אתרים. מדובר במערכת קוד פתוח שמאפשרת גם לכם לבנות אתר, אבל אחרי שתראו את הקסמים שהמעצבים שלנו עושים בוורדפרס אתם תעדיפו לתת להם לעשות את העבודה.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים אחרים, כגון: קמפיין שיווק חוזר (רימרקטינג), ppc (קידום ממומן, פרסום וקידום תוכן ברשתניהול רשת חברתית ובנוסף קידום אורגני בגוגל.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם: