מעסק למותג
מעסק למותג

retargeting: לא מוותרים על אף גולש

גולשים מגיעים לאתר שלכם, אבל לא משאירים פרטים? נסו קמפיין retargeting, שיגרום להם להתחרט על הרגע בו הם נטשו אתכם 😈
מיתוג עסקי
מעסק למותג

איך להפוך גולשים ללקוחות? בצעדי רדיפה

אתם עושים הכל נכון. מפרסמים בצורה מדויקת, מקדמים את האתר אורגנית וגם מייבאים אליו גולשים בצורה ממומנת. יש לכם דף נחיתה, הבאנרים שלכם יוצרים קליקים וגם המודעות ממירות – ובכל זאת, משהו חסר.. הגולשים שמגיעים לנכסים הדיגיטליים שלכם לא לוחצים על הכפתור. הם לא משאירים פרטים 🙁 

תנו לנו לעזור לכם, עם קמפיין retargeting.

מה זה קמפיין retargeting?

קמפיין retargeting, או בשמו היותר מוכר remarcketing, הוא קמפיין המאפשר לכם לבצע שיווק מחדש. איך זה עובד? אתם פונים למבקרים שכבר ביקרו באתר או השתמשו באפליקציה, באמצעות מסרים ממוקדים שפונים אליהם.

למה זה כל כך יעיל? כדי להסביר על היעילות של קמפיין רימרקטינג, נתחיל מלהסביר על המשפך השיווקי. 

למכור מוצר ללקוח שמעולם לא שמע עליך זה כמעט בלתי אפשרי, אולם באמצעות משפך שיווקי המוכר יכול לרכוש את אמונו של הגולש ולהפוך אותו ללקוח. ישנן גישות שונות למבנה המשפך השיווקי, אולם ככלל ניתן לומר שהוא כולל 4 שלבים מרכזיים: הכרות, זיכרון, חשק קניה. 

כלומר, קודם כל יוצרים הכרות עם הגולש, אחר כך גורמים לו להיזכר בנו. בשלב הבא הוא גם יחשוק במוצר שלנו, ובשלב האחרון הוא יבצע רכישה.

נוסף על כך, היתרון הגדול של רימרקטינג הוא העובדה שתהליך השיווק לא מתחיל מחדש, אלא נמשך מאותה הנקודה בה הוא נפסק.

מעסק למותג
מעסק למותג

השלבים בדרך לקמפיין רימרקטינג אפקטיבי

תכנון
הגדרת קהלי היעד הרלוונטיים וזיהוי פלטפורמות הפרסום המתאימות 

מיקוד
כתיבת מודעות ממוקדות המיועדות למשתמשים שכבר נחשפו לשירות שלכם

אסטרטגיה
גיבוש טקטיקה שיווקית הפונה לאלה שהביעו עניין במוצר על מנת להגביר את סיכויי ההצלחה

איך הדברים עובדים?

האינטרנט הוא מאגר מידע ענק, וחוץ מהמידע שאנחנו מקבלים, אנחנו גם חלק מהמידע שנאגר. כשאנחנו נכנסים לאתר כלשהו נשתלים במחשב שלנו קבצי cookie. הקבצים הללו משמשים למעקב, ומסייעים להבין את ההעדפות ותחומי העניין של הגולש. באמצעות העוגיה בעל האתר עוקב אחרי הגולש, ומציג לו פרסומות רלוונטיות באתרים אחרים בהם הוא גולש. 

בצורה פשוטה יותר:

גולש נכנס לאתר > נשתלים cookie > הגולש מקבל פרסום באתרים ואפליקציות אחרות

מעסק למותג
מעסק למותג

אנחנו יודעים לשתול עוגיות

אם כן כדי לבצע קמפיין רימרקטינג אפקטיבי צריך לשתול עוגיות באתרים של המשתמשים. אנחנו יודעים לעשות את זה. צוות ה-PPC שלנו צבר ניסיון רב בביצוע קמפיינים של שיווק חוזר, ובהתחשב בעובדה שאתם נמצאים באתר שלנו עכשיו, צפו להיתקל בפרסומים שלנו ברחבי הרשת בימים הקרובים (;

איך אנחנו שותלים את העוגיות? בכל אחד מהכלים השיווקיים עושים את זה אחרת. כדי לעשות רימרקטינג בגוגל אנו עושים שינוי מינורי בקוד של גוגל אנליטיקס, וכדי לעשות זאת בפייסבוק אנחנו שותלים את הפיקסל של פייסבוק באתר. תשאלו את החבר’ה מה-PPC, הם יסבירו לכם יותר לעומק.

אל תגידו לא אמרתי: רימרקטינג זו לא דרך לאסוף דאטה

קמפיין רימרקטינג הוא דרך מצוינת להגיע לקהלים שלכם בצורה יעילה, אולם חשוב להבין שזו לא דרך לאסוף דאטה. הפרטים האישיים של הקהלים להם תפרסמו בקמפיין ישארו חסויים וישמרו בשרתים של גוגל. אנחנו נפרסם עבורכם בפלטפורמות האלה לקהלים ממוקדים, אבל אין לנו דרך חוקית לייצא את הרשימות האלה החוצה.

מעסק למותג

למי אפשר לפרסם באמצעות רימרקטינג?

האמת שרשימת האפשרויות לפרסום רימרקטינג כמעט בלתי נגמרת. ננסה לתת לכם את האפשרויות המובילות:

  • מבקרים באתר האינטרנט, בבלוג, או בדף הנחיתה שלכם
  • מי שקיים אינטראקציה עם העמוד העסקי 
  • פרסום לרשימת לקוחות פוטנציאליים (על פי מייל או טלפון)
  • מי שהוריד את האפליקציה שלכם
  • מי שצפה בסרטונים שלכם ברשת
  • מי שנרשם בטופס “ליד ג’נריישן”

שיווק דינמי - רימרקטינג למתקדמים

אם רימרקטינג מאפשר לשווק ללקוחות ממוקדים, הרי ששיווק דינמי לוקח את האפשרות הזו צעד קדימה – ומאפשר להציג למבקרים באתר מודעות שקשורות לדברים בהם הם התעניינו בתוך האתר שלכם. כך לדוגמה, אם אלכס גלש באתר שלכם והתעניין במחשב נייד, אתם תוכלו לפנות אליו במודעות פייסבוק ולהציג לו את המחשבים בהם הוא התעניין, בתוספת מבצע רלוונטי או כל דרך שיווקית אחרת בה תבחרו.

מעסק למותג
מעסק למותג

שיעורי המרה גבוהים במיוחד

הגולשים שביקרו בנכסים הדיגיטליים שלכם הם לקוחות בפוטנציה, ולכם אסור לוותר עליהם. נסו לתפוס אותם, שוב ושוב ושוב. ככל שתמצאו דרכים מקוריות וממוקדות יותר להגיע אל הגולשים הללו, כך יגבר הסיכוי שלכם לכפוך אותם ללקוחות. 

מנתונים שנאספו במחלקת ה-PPC שלנו עולה כי קמפיינים מבוססי רימרקטינג מציגים שיעורי המרה גבוהים ויחס עלות ליד נמוכה יחסית, מה שהופך את צורת השיווק הזו למומלצת במיוחד.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים אחרים, כגון: בניית אתרים רספונסיבייםפרסום וקידום תוכן ברשת, ניהול רשת חברתית ובנוסף קידום אורגני בגוגל.

מעסק למותג

אל תוותרו על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם!

תנו לנו לבנות לכם קמפיין retargeting לפנים.

לתיאום פגישה שתטרגט לגולשים שלכם את הצורה, השאירו פרטים:

מעסק למותג
מעסק למותג