מיתוג עורכי דין - קידום אתרים לעורכי דין

שילוב מנצח למותג מצליח

כאשר אלפי משרדי עורכי דין מציפים את השוק חשוב להיות בולטים מכולם ולדעת איך לשווק את היתרונות של המשרד שלכם על הצד הטוב ביותר באמצעות שירות של מיתוג עורכי דין באופן אקפטיבי ויעיל ביותר. נראות המשרד לא מתחילה רק במשרד יפה או רהיטים מרשימים, אלא במיתוג מדויק שמכבד את העסק. זה מתחיל בבחירה נכונה של פונט, צבעים, סגנון כתיבה ועיצוב ועד לאפיון, מחקר, בנייה, כתיבה ועיצוב האתר. 

לאחר מכן מומלץ להתחיל שירות של קידום אתרים לעורכי די כדי לקדם את הנוכחות הוירטואלית כך שלקוחות יוכלו למצוא את שם העסק בחיפוש מהיר בגוגל.

מעוניינים בדוגמאות למיתוגי משרדי עו”ד דין? הנה הן כאן בשבילכם.

איך אנחנו עושים מיתוג עורכי דין?

עורכי דין עובדים בסביבה מאוד תחרותית. מדי שנה, נפלטים אל שוק העבודה אלפים רבים של עורכי דין חדשים ונחושים שמתווספים לתחרות ההולכת וגוברת בענף. 

מיתוג נכון וקביעת קונספט עיצובי מסייעים לעורכי דין להתבלט ולהישאר זכורים לאורך זמן.

מיתוג נכון בונה אמון, יוצר הילה של סמכות, מסייע ללקוחות לזכור ולזהות את שם המשרד ותורם להמרת לקוחות ומכירות.

קידום אתרים לעורכי דין

מחקרים מראים כי 47% מהצרכנים קוראים בין 3-5 מאמרים מקוונים באתר החברה לפני השארת פרטים או שיחה עם נציג החברה.

בזירה התחרותית של עריכת דין, אנו מאמינים שקידום אתרים הוא חובה בלתי ניתנת להזנחה. עורכי דין שמזניחים את הזירה המקוונת מגלים אט אט שהם נשארים מאחור ואינם יכולים לשרוד בתנאי התחרות הקשה.

קידום אתרים מאפשר למשרדי עו”ד ליהנות מתנועה קבועה לאתר – על כל היתרונות הטמונים בכך.

תהליך העבודה – מיתוג וקידום עורכי דין

תהליך המיתוג מתחיל בפגישת אפיון בה אנו מנסים יחד להבין את הערכים והחוזקות היחסיות של המשרד, מה מניע אותו ואיזה קהל לקוחות הוא מנסה למשוך.

במהלך הפגישה אנו פועלים להחליט על קווים כלליים ועקרונות לשפה עיצובית ומיתוג המשרד. 

עיצוב לוגו לעורך דין

לוגו הוא “כרטיס הביקור” של העסק, והוא מעיד עליו יותר משאתם חושבים: האם אתם רציניים או מעגלים פינות? מהי רמת המחירים שניתן לצפות להם? האם אתם עמוסים בלקוחות או נותנים שירותי בוטיק? 

כל האינפורמציה הזאת ועוד מתגבשת בתת מודע של הלקוח כאשר הוא רואה את הלוגו שלכם לראשונה – ולכן חשוב מאוד לדייק ביצירת הלוגו המושלם. 

זכרו! הלוגו שלכם מסייע לכם להתבלט ולהבדיל את עצמכם מהמתחרים שלכם. הצעד הראשון בפרסום וקידום עורכי דין מתחיל תמיד ביצירת לוגו חזק ומדויק

יצירת שפה עיצובית

לאחר יצירת הלוגו ואישורו, אנו נתחיל בעיצוב ויצירת שפה עיצובית מלאה. שפה עיצובית זו תלווה אתכם לכל מקום ותשמש בעיצוב כרטיסי הביקור של המשרד, מוצרים ממותגים, אתר אינטרנט ועוד.

 מציאת הקונספט העיצובי המתאים ביותר עבורכם היא המשימה מס’ 1 שלנו.  

קידום אתרים לעורכי דין

מחקרים מראים כי 81% מהאנשים מבצעים מחקר מקוון לפני שהם מחליטים להוציא כמות משמעותית של כסף.

המשמעות היא שעסק שאינו חזק בזירה האינטרנטית מאבד כ-81%(!!) מהלקוחות הפוטנציאליים שלו. 

הנתון המסחרר הזה ממחיש את החשיבות בקידום אתרים לעורכי דין.

כאמור, שוק עורכי הדין הוא שוק תחרותי מאוד המחייב אותנו להיות צעד אחד לפני כולם, כל הזמן. אנו מציעים שירותי קידום אתרים לעורכי דין מתוך מטרה להפוך אתכם לתחרותיים.

זכרו! מיקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל משול לקניית מודעת פרסום מעל האיילון. אתר טוב יכול להוביל לתנועה תמידית של לקוחות – ללא מאמץ מצדכם.