תפקידה של AI בפרסום מותאם אישית

מאז הפריצה הדרמטית של טכנולוגיות ה- AI המתקדמות לחיינו בדמות ChatGPT ודומיו, בתי עסק וסוכנויות פרסום ברחבי הארץ ובעולם התחילו לגלות את הפוטנציאל העצום הטמון בטכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית לטובת יצירת קמפיינים מוצלחים לשיווק ומיתוג עסקים ברחבי הרשת. מבחינה טכנולוגית, בינה מלאכותית מאפשרת לחברות לאסוף ולנתח נתונים ומידע בצורה יעילה ומהירה מאי פעם, מה שהופך אותה לתחום החם ביותר בעולם הקידום באינטרנט. חברת Genesis גאה להיות מחברות הפרסום המובילות בישראל בתחום הבינה המלאכותית, ומעניקה ללקוחותיה את המקפצה הנדרשת לעולם הפרסום של המחר. 

מה זה פרסום בבינה מלאכותית?

פרסום בבינה מלאכותית, או AI, הוא למעשה היעזרות במודלים המבוססים על אלגוריתמים של למידת מכונה המאפשרים לתוכנה לאסוף נתונים, ללמוד, להסיק מסקנות ולייצר תוכן באופן אוטומטי ויעיל כמעט ללא התערבות אנושית. השימוש בטכנולוגיות מבוססות AI יכול לסייע לחברות ולעסקים לזהות טרנדים, דפוסי התנהגות וצרכים של צרכנים ולקוחות פוטנציאליים, מה שמאפשר לבתי העסק לייעל משמעותית את הפעילות שלהם ברשת וליצור קשר עם הלקוח בצורה אפקטיבית ואיכותית הרבה יותר. 

מעבר ליכולת הניתוח ואיסוף הנתונים של הבינה המלאכותית, היא יכולה לתכנן קמפיינים של ממש לפרסום ושיווק העסק באופן מותאם ופרסונלי לכל לקוח, שבשילוב עם עולם הקידום במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, יכול להניב תוצאות שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת. 

פרסום בהתאמה אישית לכל לקוח באמצעות AI

בעזרת האלגוריתמים לאיסוף המידע של תוכנות מבוססות AI לפרסום, תוכלו לאתר לקוחות פוטנציאליים על סמך הרצונות, הצרכים ותחומי העניין שלהם באופן אישי ומדויק, ובכך להתאים להם בצורה אוטומטית לחלוטין קמפיין פרסום מותאם אישית שיענה באופן ספציפי על הצרכים שלהם. למשל, אם משתמש מסוים ביצע חיפוש ברשת על מוצר או שירות מסוים, ה- AI יוכל להשתמש במידע הזה בכדי להציג ללקוח מודעות פרסום ייחודיות הקשורות למוצר או לשירותים אותם חיפש, תוך התחשבות במגוון רחב אחר של נתונים כמו תחומי עניין אחרים, טרנדים צרכניים, מיקום גיאוגרפי ועוד. 

אלמנט חשוב נוסף של פרסום ב- AI הוא יכולת הלמידה שלה. בעזרת מידע שנאסף על פעולות של לקוחות בעבר, יוכלו המודלים לתכנן ולהתאים את קמפיין הפרסום “תוך כדי תנועה” בכדי לייעל את האפקטיביות שלו. למשל, אם המודל זיהה פרסומות דיגיטליות להן היה אפקט גדול יותר ברמת ההיענות של לקוח מסוים, הוא יפעל להציג ללקוח פרסומות להן קווי דמיון משותפים לפרסומות שהיו הכי יעילות על אותו לקוח. 

בין היתר, טכנולוגיות מבוססות AI יכולות לעשות שימוש נרחב גם בתחומים רבים אחרים שעל פניו לא נוגעים ישירות בהתנהגויות הצרכנים, אך בעלות משמעות חשובה במיוחד באופן עקיף. לדוגמה, המודלים יוכלו לסרוק אירועים גיאופוליטיים, כלכליים ותרבותיים, החל מהשקות חדשות, דרך סרטים פופולריים שיצאו לאחרונה ועד להסכמי שלום בין מדינות בשביל לנסות ולנבא את הטרנדים הצרכניים של המחר, וכך לתת לבתי העסק העושים בהם שימוש יתרון משמעותי מול עסקים אחרים. 

ג’נסיס – הבית של הפרסום בבינה מלאכותית

אם אתם מעוניינים להתחיל ולקדם את העסק או החברה שלכם בעזרת הטכנולוגיה של המחר – ג’נסיס הוא המקום בשבילכם. בתור אחת מחברות הפרסום הראשונות בארץ לעשות שימוש בבינה מלאכותית לטובת פרסום וקידום עסקים ברשת, ג’נסיס מחזיקה צוות מנוסה ומיומן שידע להעניק לכל עסק באשר הוא את הטיפול והשירות המסור והאיכותי ביותר. אף על פי שטכנולוגיות ה- AI עושות את העבודה בשבילנו באופן אוטומטי, חשוב לדעת איך להפעילן באופן האפקטיבי והיעיל ביותר בשביל לקבל את המקסימום מהאלגוריתמים שלהן. 

פרסום AI מותאם אישית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513