פרסום בפייסבוק: זו עדיין השיטה הטובה ביותר לייצר לקוחות

2018 לא הייתה השנה של פייסבוק, אבל מי שנמצא בתעשייה יודע שזו עדיין הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל. התוצאות שלנו מלמדות שאנחנו יודעים איך לעשות את זה נכון.

genesis logo

למה דווקא ג'נסיס?

✔ מנהלים עשרות עמודים מצליחים בארץ ובעולם

✔ מומחים ביצירת קהילות פעילות סביב מוצרים, שמהר מאוד הופכים למותגים

✔ מכירים את כל מה שאתם עדיין לא שמעתם עליו, בפייסבוק וברשת 

✔ יודעים לייצר חשיפה גבוהה בתקציב נמוך

בשירותים או ברכבת - יותר מ-4 מיליון ישראלים משתמשים בפייסבוק מדי יום

ברכבת או באוטובוס, בתור לרופא או בערב על הספה, במסעדה לפני שהחשבון מגיע או בשירותים בעבודה. הישראלי הממוצע נמצא בפייסבוק ובאינסטגרם כל הזמן. אם אתה רוצה להפוך את הגולשים האלה ללקוחות, אתה חייב להיות שם גם אתה.

אבל בפייסבוק של היום, לא מספיק להיות ברשתות החברתיות ולייצר נוכחות בולטת. 

כדי לייצר נוכחות דיגיטלית אפקטיבית ורווחית אתה חייב לשמוע את הקהל שלך ולייצר תוכן שמותאם עבורו. אתה צריך להיות בשיח מתמיד עם הלקוחות, להיות קשוב לדעת הקהל ולטרנדים בולטים, ולדעת לנצל אותם לטובתך.

במילים אחרות. אתה צריך חברה מקצועית שתנהל את הפייסבוק והאינסטגרם שלך, ותיצור לך נוכחות דיגיטלית שתעיף את הדף שלך קדימה.

פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק

כל ילד יודע לפתוח חשבון פייסבוק, אבל לנו יש כמה טריקים בשרוול.

מומחי הפייסבוק שלנו נושמים פוסטים, מלייקים גלידות ורק מחכים להזדמנות להפוך את העמוד העסקי שלכם לדבר הבא בפייסבוק הישראלי. או העולמי – תלוי לאן אתם מכוונים 😉

החבר'ה התותחים שלנו יפתחו לכם חשבון עסקי, יבינו את הקהל שלכם ויתאימו תכנים שיגרמו לעוד ועוד מתעניינים להגיע לדף ולאהוב אותו. 

אז תנו למומחים שלנו להפוך לכם את העמודים לדבר הכי ויראלי ברשת!

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים נוספים, כגון: קמפיין שיווק חוזר (רימרקטינג), פרסום וקידום תוכן ברשת, קידום ממומן, ובנוסף קידום אורגני בגוגל.

בניית קהילה חזקה

מי שנמצא בקלחת הדיגיטל הישראלית יודע שהמשתמשים הצעירים עוברים לאינסטגרם. אז אל תדאגו, גם את האינסטגרם אנחנו נארגן לכם, אבל בואו נבין רגע למה הפייסבוק עדיין מאוד רלוונטי.

אמנם הצעירים עוברים לאינסטוש, אבל בני ה-30 פלוס עדיין נמצאים בפייסבוק. 

מה הם עושים שם? נמצאים בעיקר בקהילות. קבוצות פייסבוק בהן מתנהל שיח ער אודות נושאים שמעניינים אותם. קבוצות כמו אבא פגום, אבא ואמא בני דודים או קבוצת תמיכה לכלבים רגישים. קבוצות שמרכזות אנשים בעלי עניין משותף לכיכר דיגיטלית אחת, בה הם יכולים להתייעץ, להצחיק וסתם להתבטא.

כן כן, הדבר הכי חזק בפייסבוק היום הוא קהילות, ובדיוק לשם אנחנו רוצים לקחת את המותג שלכם

פילוח וטירגוט קהל היעד הנכון לעסק שלכם

קופי חזק זה חשוב, וגם לעצב תמונות זה עניין רציני, אבל כדי שכל הדבר הזה יגיע להמונים צריך עוד משהו. הסוד שלנו הוא בפילוח קהל היעד.

כבר בשלב הראשוני של העבודה חייבים לבצע אפיון ולמקד את הקהלים אליהם אתם רוצים להגיע. מתוך המיקוד הזה נדע באיזו "שפה" לדבר וכיצד להפוך את הקוראים של הפוסטים שלנו ללקוחות. 

הטירגוט לא מסתכם ביצירת התוכן. אנחנו נדאג שהפוסטים יגיעו אל הקהל שאתם מחפשים. 

איך? את זה תשאירו לצוות שלנו.

קריאייטיב לפרצוף

גולש ממוצע מתעכב על פוסט או מודעה בפייסבוק בערך 2 שניות. באמצעות קריאייטיב שיוצא מהקופסה אנחנו מוציאים את הגולש מפוקוס, וגורמים לו להתעכב עוד קצת על הפוסט שלכם. 

למה זה טוב? זה מגדיל את החשיפה שלכם באופן אקספוננציאלי.

הגולש מתעכב על הפוסט, כך גדל הסיכוי שהוא יניע אותו להפוך ללקוח. ויותר מכך. קריאייטיב טוב באמת יגרום לגולש להעביר את הפוסט הלאה, ולהפוך את התוכן שלכם לויראלי. וזה גבירותי ורבותי כוחו האמיתי של האינטרנט.

אנחנו כותבים קופי צעיר ובועט, מוסיפים לו תמונה לפרצוף, וגורמים לכם להיות הכי חזקים ברשת.

אופטימיזציה - הדרך להשתפר

קמפיין הוא לא שיר שמשחררים ליוטיוב ונותנים לו לעוף. 

קמפיין הרבה יותר דומה לצמח, אותו צריך לגזום, להשקות, לזבל ולדאוג לו כל הזמן. אחרי שילדנו את הקמפיין שלכם לאוויר העולם, אנחנו נדאג לו. נבצע אופטימיזציה מתמדת, נזהה מגמות ונבין כיצד ניתן להשתפר.

אנחנו מנהלים מאות קמפיינים במקביל, מה שמאפשר לנו לזהות מגמות והצלחות ולתרגם אותם מקמפיין לקמפיין. כך אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו ערך גבוה יותר.

שירות לקוחות - יש עם מי לדבר

עמוד הפייסבוק שלכם הוא בראש ובראשונה המקום בו הלקוחות יכולים לדבר איתכם. אם אתם לא עונים ללקוחות בעמוד, הם פשוט יפנו לעמוד של המתחרים. אם הם רוצים להתלונן ואתם לא עונים, הם פשוט יכתבו לכם קללות ונאצות על הקיר.

אז מה עושים? חייבים להיות זמינים ללקוחות כל הזמן.

ניהול עמוד פייסבוק כולל תחזוקת תקשורת ומענה ללקוחות בעמוד. הצוות שלנו נמצא במעקב מתמיד אחרי העמוד שלכם. בצורה הזו כל לקוח זוכה למענה מיידי, בכל זמן.

מקסימום חשיפה במינימום תקציב - ניהול קמפיינים ממומנים

היום כל בעל עסק מבין שאם הוא רוצה להביא קהל לדף שלו הוא חייב להשקיע בקמפיינים ממומנים. מה שלא כל בעל עסק יודע הוא איך עושים את זה בלי לשפוך כסף לחינם.

הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת להעלות קמפיין בקלות, אבל בלי טירגוט נכון הקמפיין שלכם פשוט לא יביא תוצאות.

עם קילומטרז' של אלפי קמפיינים ומיליוני לידים שהבאנו ללקוחות, אנחנו יכולים לומר בפה מלא שאנחנו יודעים איך לעשות את זה.

הקמפיינים שלנו מבוססים על טירגוט מדויק ואופטימיזציה רצופה, כך אנחנו יוצרים ללקוחות שלנו מקסימום חשיפה במינימום תקציב. בדיוק מה שאתם צריכים.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר

העסק שלכם צריך דחיפה?

תנו לו ניהול דף פייסבוק אצל המקצוענים!

לתיאום פגישה שבסופה יהיה לכם אפיון קמפיין מותאם אישית:

דרג