מיתוג למסעדות

מיתוג למסעדות: אם לא רוצים לקרוס

מיתוג למסעדות: כמו בהרבה תחומים בארץ, כשיש גל של פתיחת פיצוציות, כולם פותחים וכשיש גל של קולינריה כולם פותחים מסעדות. אבל בשביל לפתוח מסעדה ולהצליח צריך גם חוש עסקי ולא רק הוא. צריך את היכולת לזהות צורך אצל הקהל ולמלא אותו. צריך לבחור לוקיישן מעולה. להחליט מה הקונספט של המסעדה. מה התפריט, וגם איך להציג את זה. מה העיצוב שלה, מה השם שלה ואיך לבחור משרד פרסום דיגיטלי שיעביר אותה תהליך מיתוג מסעדה מוצלח. בלי מיתוג היא עלולה לקרוס.

יש היום יותר מדי מסעדות, והתחרות היא עצומה. אם אתם חושבים לפתוח מסעדה, תהיו חייבים לבצע כל מיני פעולות כדי לחשוף אותה, לקדם אותה ולהביא אליה לקוחות. אתם צריכים לשכור את שירותיה של חברת פרסום ברשת, שמכירה את התחום, אבל לא רק זה, אתם צריכים גם לדעת לבחור את משרד הפרסום שיש לו התמחות בתחום של מיתוג למסעדות.

משרד פרסום דיגיטלי עם ניסיון בתחום מיתוג למסעדות

משרד פרסום דיגיטלי, כזה שמעסיק צוות של מוחות יוכל ללוות את פתיחת המסעדה שלכם, החל משלב התכנון, עובר דרך העיצוב, קביעת התפריט ועוד. לא מדובר רק בשם ולוגו של המסעדה, מדובר בתוכנית פרסום שתתחיל מהרגע שהמסעדה עומדת על הרגליים. כמובן שהדבר הראשון יהיה הקמה של אתר והוא חייב להיות איכותי ולשקף את המסרים שהמסעדה רוצה להעביר. היום גם מסעדת אוכל ביתי עושה לעצמה מיתוג.

מיתוג למסעדות - קהל במסעדה עם מיתוג עיסקי

אחת ההמלצות שלנו היא, שכדי לפאר את האתר שלכם בצילומי מנות מהתפריט, אל תסתפקו בצילומים מהפלפון שלכם. זה לא עניין חובבני בכלל כי לתמונות יש מטרה והיא- לגרות את מי שנכנס לאתר שיבוא למסעדה, ואם המנות לא מצולמות בצורה מושכת, זה לא יגרום לגולשים לכלום. מיתוג מסעדות חייב להיעשות באופן מקצועי.

דף עסקי בפייסבוק

בנוסף לאתר, חייב להיות למסעדה דף עסקי בפייסבוק. דף כזה צריך להציג את מנות המסעדה ואותה, שוב ללא פשרות. להעלות פוסטים שונים, המלצות אמת של לקוחות ועוד. המטרה היא שגם דרך הדף יגיעו סועדים. זה לא יכול להיות סתם פוסטים, זה חייב להיות מקצועי מאוד, ולגרום לכך שהגולשים יגיבו. ניהול דף כזה בצורה מקצועי הוא חלק מתהליך של מיתוג מסעדות.

אפשר להציג בדף הזה אירועים שקורים במסעדה, אפילו רכילות צהבהבה כמו שעם ישראל אוהב. מי בא ולמה. (באישור האורחים כמובן). עיצוב חדש, הוספת מנות לתפריט, ואפילו מתכונים באדיבות המסעדה. כל דבר שיעניק לגולשים ערך מוסף ויגרום להם לא רק לעשות לייק לדף, אלא גם לרצות לבקר במקום.

קמפיין פרסום בפיסבוק צריך להיות תחת כותרת כלשהי, וגם הוא חייב לשרת את המטרות של המסעדה. זה יכול להיות תחרות צילומי אוכל או כל רעיון אחר שיגרום לגולשים להתייחס ולהגיב.

קמפיין שיווק בגוגל

אחד הערוצים החשובים לפרסום של מסעדה, הוא להרים פרסום בגוגל. זהו קמפיין המבוסס על מודעות עם מילות מפתח רלבנטיות למסעדה כמו למשל: ארוחה במסעדה, מסעדה רומנטית, הזמנת שולחן ועוד. הגולשים ייחשפו למודעות כאשר הן ימוקמו בדירוג התוצאות בגוגל. בהקלקה על כל אחת מהן הם אמורים להגיע או דף נחיתה שהופק במיוחד עבור המסעדה או לאתר שלה. זוהי דרך לחשוף את המסעדה בפני גולשים חדשים, לערוך איתם היכרות יותר מעמיקה ולנסות לייצר אתם אינטראקציה. ייתכן ותוכלו לעשות קמפיין כזה לרגל מבצע הנחות או מבצע לאירועים קטנים, ואז יש לצפות להיענות ותגובות של הגולשים. זה לא פחות חשוב ממספר העסקות שהמסעדה תסגור, כל עוד היא נחשפת בפני לקוחות פוטנציאליים בדרכים שונות. כך עושים מיתוג מסעדות.

כל מסעדה צריכה לנצל היום את כל הערוצים העומדים לרשותה, כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות.

ראו עוד: מיתוג לסטרט אפ | מיתוג לעסק | מיתוג לעורכי דין