הלקוח: מיכל סלע מעצבת פנים

האתגר: לייחד ולבדל את הסגנון העיצובי של הלקוחה, להדגיש את יתרונותיה ולייצר עבורה שפה מיתוגית אחידה, שתבוא לידי ביטוי בכל ערוצי השיווק, המסורתיים והחדשים.

התהליך: רומנטי, אישי, סקסי וצבעוני- האתגר היה להביא לחזית את הסגנון העיצובי הייחודי והאמנותי של המעצבת ולייצר עבורה פלטפורמות מיתוגיות ושיווקיות חוצות פרסום

התוצאה: אתר אינטרנט בגווני הורוד העתיק, פונטים רכים וקומפוזיציה נעימה לעין, שמאפשרת לגשת לכל המידע בקלות ובנוחות. באתר שולבו תמונות אווירה בכדי לחזק את הסגנון העיצובי, שנתמך כמובן גם בתמונות מתוך עבודותיה של הלקוחה. התוכן הוצג בראש העמוד הראשי, באמצעות תפריט עשיר של מידע, אפשרות לפנייה, פרויקטים שבוצעו ושירותים שניתן לקבל. האסטרטגיה השיווקית כללה פעילות בזירה הדיגיטלית ובזירת הפרסום המסורתי, כולל ביצוע שילוט תואם, ניירת משרדית וברושור, בעלי קו מיתוגי אחיד.

עיצוב פנים הוא שוק תחרותי? אפשר לבדל ולמתג אתכם אחרת! 

קישור לאתר שעיצבנו: http://www.msela.co.il

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

בניית אתר – מיכל סלע
דרג