עיצוב לוגו מוצלח – איך עושים זאת נכון?

עיצוב לוגו

עיצוב לוגו מוצלח הוא לא דבר שאפשר לשלוף סתם כך מהשרוול, ועל מנת לעצב את הלוגו, המעצב הגרפי לשלב יחדיו כמה תחומים גראפיים כמו למשל טיפוגרפיה, שילובי צבעים, וסידור כללי של החלקים שמרכיבים את הלוגו. טיפוגרפיה טיפוגרפיה הוא תחום העוסק בסידור של האותיות. בניגוד למה שניתן לחשוב, לא מדובר רק בפונט בו נעשה שימוש, אלא גם […]

קידום אורגני : כי איכות היא לא מילה גסה

קידום אורגני

קידום אורגני (Search Engine Optimization) הינה שיטת קידום שמטרתה הקפצת האתר למקומות הגבוהים ביותר בגוגל, הרי כל אתר רוצה להיות בעמוד הראשון של גוגל. מחקרים מראים שמעטים הלקוחות שעוברים לחיפוש בדף השני של גוגל ולכן ככל שאתה יותר למעלה במנוע החיפוש קופצים הסיכויים לכניסות לאתר של העסק דבר שגורם ללקוחות פוטנציאליים – משמע רווחים, לידים ומכירות. […]

מדהים: המדריך המקוצר לקידום בפייסבוק בצורה אפקטיבית

קידום ממומן בפייסבוק

רשת הפייסבוק הינה כלי מתקדם להפצת העסק, המוצר או השירות שלכם. כיום, כמעט לכל עסק יש דף ברשת החברתית. אך המפתח הוא יצירת דף עסקי – מנצח. קידום בפייסבוק הוא קידום באמצעות פרסום ממוקד ומפולח בר מדידה. קהל היעד המתאים ביותר מקבל אותו והמודעה המתאימה מצליחה לעורר מודעות בדיוק לאנשים הנכונים. לאורך כל קמפיין של […]

כך עושים זאת נכון: פרסום וקידום העסק ברשת

פרסום דיגיטלי

פרסום דיגיטלי מדבר על מגוון רבדים כגון פרסום ממומן וקידום אורגני במדיה האינטרנטית כדי לחזק את המודעות של העסק בעולם הניו מדיה, מודעות שתגרום לו להיות יותר חזק בשוק האונליין – עסק שמקודם נכון באינטרנט הוא עסק שמצליח ומקשיב לקהל שלו ובכך – פונה אליו תוך שימוש בכלים האטרקטיבים והפופולארים כיום ובכך מבין את צורך […]

מיתוג מסעדות | ג’נסיס מיתוג ופרסום

מיתוג מסעדה

בילוי במסעדה נחשב בעידן זה כבילוי המועדף והחביב על הרבה מאוד אנשים. מקום הבילוי לא נבחר בגלל התפריט, אלא בגלל המותג. 80% מהמסעדות נסגרות לאחר חמש שנים מהיום שהוקמו. בים המסעדות שיש כיום נכון לומר שאם אין מיתוג אין חשיפה, אין קהל!  מיתוג מסעדה הוא דבר חשוב בתהליך זה ולכן המסקנה? מסעדה לא ממותגת- קורסת! בארץ […]

מהם אתרים נגישים?

אתרים נגישים

ג’נסיס מקימה אתרים נגישים באוקטובר 2013 הוכנסו תקנות המחייבות הנגשת אתרי אינטרנט בעיקר אתרים שיש בהם עניין ושירות לציבור כולו. אי- הנגשת אתר עלולה להגיע לקנסות כבדים ומבחינת החוק, זוהי עבירה פלילית. איך הופכים אתר לנגיש ובאיזה רמה. לחברת ג’נסיס כל התשובות וכל הניסיון. כ-20% מהאוכלוסייה במדינה מוגדרת כמוגבלת וחוק הנגישות מחייב נותני שירותים למיניהם ובכלל […]

21 שאלות שאתם חייבים לשאול בנוגע לדף הנחיתה

עמוד נחיתה

המומחים שלנו רוצים שאתם תשאלו את עצמכם מספר שאלות, ובכך תבינו האם העמוד נחיתה שלכם הולך להביא לכם לקוחות או לא. האם דף הנחיתה שלכם מספק מספר הצעות בכדי שהמבקר יוכל לבחור ביניהן? האם דף הנחיתה שלכם מקבל טראפיק ממקום ספציפי? (לדוגמא: קמפיין PPC או קמפיין פייסבוק) האם אתה חושב שמרבית המבקרים בדף הנחיתה שלכם […]

איך לגרום לגולש להבחין בבאנר בתשעה שלבים?

עיצוב באנר

איך לגרום לגולש להבחין בבאנר בתשעה שלבים 1. השלב הראשון – A/B Testing הוא מושג שגור בעולם השיווק. מדובר בתהליך בו בוחנים שתי גרסאות של אותו הדבר, כאשר בכל גרסה יש אלמנט אחד (או מקסימום שניים) שונים אשר אותם תרצו רוצים לבחון. 2. השלב השני – חשאיות הבאנר שלכם צריך להיות טבעי, לגרום לתחושה כאילו […]

הדיון על הלוגו של אפל !

עיצוב לוגו

הדיון על הלוגו של אפל מייצג יותר מכל את ההצלחה המטאורית של המותג לצד הלוגו או של הלוגו לצד המותג, כמו שני תאומים סיאמיים שלא ניתנים יותר להפרדה לעולם. הבחירה בלוגו הראשוני של חברת אפל הייתה בשנת 1976 וכללה מספר אלמנטים גרפיים שביקשו להעביר מסרים על גאונות, תפוח עץ הדעת ועוד. אמיתות שאיש היום כולל […]

התפתחות העיצוב הגרפי- מהפונט ללוגו !

עיצוב לוגו

עיצוב גרפי הוא חלק ממה שנקרא היום תקשורת חזותית העושה שימוש משולב של טקסט וויז’ואל והיא חלק מתחום של עיצוב חזותי. נוכחות האינטרנט העניקה גם מימד של שמע לכל תחום העיצוב הגרפי והוסיפה גם את האנימציה ותוכנות גרפיות תלת-מימדיות. העיצוב הגרפי עוסק בטקסטים מודפסים כמו עיתונים, ספרים וכו’ דרך עיצוב אריזות, מוצרים, שלטים חומרי פרסום, […]

מיתוג אתרים – ECOMMERCE

מיתוג אתרים

מכירים את EBAY? ובכן, מי לא? EBAY היא אחת מזירות ה- ECOMMERCE האינטרנטיות המצליחות ביותר, שזכו להכרה בינלאומית. תהיתם פעם מה מהו סוד ההצלחה שלה? ומדוע קונים רבים מעדיפים לרכוש מוצרים שונים דווקא דרכה? ובכן להצלחתן של חנויות אינטרנטיות ישנם גורמים שונים והם כולם כאחד תלויים בתהליך של מיתוג אתרים .E COMMERCE וכשעושים זאת נכון, […]

ההבדל בין לקוח מגוגל ללקוח מפייסבוק!

פרסום בפייסבוק

ההבדל בין פרסום לגוגל לבין פרסום בפייסבוק מתחיל כבר בשורת החיפוש. דרך גוגל מגיעים אליך באמצעות באנרים ומודעות שאתה מפרסם ובפייסבוק דרך טכנולוגייה שנקראת PUSH. אתה הוא זה שפונה לגולש. אז מה עושה ההבדל הזה? ראשית יש לך יכולת השפעה הרבה יותר גדולה על גולש שאתה הגעת אליו, כי אם הגעת אליו סימן שהוא נחשף […]

משרד פרסום- השירות הכי חשוב לעסק שלך!

מיתוג עסקי

כל עסק חדש חושב ראשית ברמת השירות ורוכש, מצטייד בכל מה שחשוב לו כדי לשווק, לתת שירות ועוד. אבל בעולם של היום גם אם יש לך רעיון ענק ועסק מעולה, אם אין לך את החשיפה הנכונה במקומות הנכונים, אם אתה לא מסוגל לרכוש לקוחות חדשים ולמצב את העסק שלך במקום הנכון- העסק שלך לא יוכל […]

משרד פרסום דיגיטלי מה זה אומר?

משרד פרסום דיגיטלי

פעם (זה נשמע כמו היסטוריה ובעוד שנה זה ישמע כמו פרהיסטוריה) כל משרד פרסום חי ונושם את המדיה הכתובה, האלקטרונית ומי בכלל חלם שיום אחד נשב רובנו מול המחשב וננהל את החיים שלנו צמוד אליו, וככל שיותר צמוד כך יותר מעודכן. ובהיותנו הדור של האינטרנט וכיוון שהכול קורה שם ובעיקר שם, גם עולם הפרסום עשה 360 […]

כדאי לקרוא: על המהפך של פיצה קרוזו

מיתוג עסקי בפייסבוק

איך גרמנו לעיר שלמה לאכול פיצה בפסח וללקוח אחד, קטן, להיות מפוצץ בעבודה פרק א’- פסח במושבה השלווה פתח תקווה לפני מספר שבועות ישב אצלנו לקוח, פיצרייה שכונתית בשם פיצה קרוזו שממוקמת בפתח תקווה. מדובר בפיצרייה לא כשרה, לא זולה וטעימה מאוד. אחת ממנות הדגל שלה היא פיצה פירות ים. הלקוח רצה כמובן להגדיל מכירות […]

פתחתם עסק משלכם? המאמר הזה בשבילכם!

מיתוג לעסק

ברכותיי, פתחתם עסק חדש על פי התחביבים ותחומי העניין שלכם, זהו הפרויקט הייחודי שלכם, הפרויקט הראשון שלכם כבעלי עסק עצמאיים שיצרתם מפרי ידיכם. אז כדי שהעסק יתקדם, ירוויח ויצליח ישנו צורך להשתמש בכלי הפרסום השונים בניו מדיה. מיתוג לעסק– הדרך הטובה להצלחה בטוחה. אנחנו בג’נסיס ריכזנו עבורכם את הכלים הטובים ביותר לקדם את העסק שלכם ולמנף […]

מחפשים משרד פרסום דיגיטל? כל מה שלא ידעתם ולא העזתם לשאול

משרד פרסום דיגיטל

תחשבו רגע שיש לכם עסק, אתם רוצים לקדם את אותו עסק באינטרנט, אך בנוסף אתם רוצים לדעת שתקציב הפרסום שלכם יפעל בצורה חיונית, יהיה יעיל ובעל תועלת יש לעבוד עם משרד פרסום דיגיטל בעל ניסיון וידע. משרד פרסום שמתעסק בדיגיטל הינו משרד אינטראקטיב שמתמחה בפרסום, קידום ושיווק באינטרנט (אונליין) באמצעות ניתוח, תכנון וביצוע פעילויות שיווק […]

מהם העובדים שימתגו את העסק שלך?

מיתוג עסקי

מאז שעסקים וחברות הבינו את זה, אין כמעט עסק בארץ שלא מעורב באגודה או ארגון כלשהם. זה תורם למיתוג שלו, זה תורם לו ברמת המוניטין שלו מול הלקוחות, זה ממצב אותו גבוה וזה עוזר לו מול המתחרים. קליטת עובדים עם מוגבלויות גם היא נחשבת כתרומה לקהילה. אז איך אתם כעסק יכולים לקלוט עובדים עם מוגבלות […]

התיאוריה של קבלת החלטות

קבלת החלטות

קבלת החלטה היא בחירה בתהליך שצריך לבצע על מנת שאפשר יהיה להשיג את המטרה המתוכננת בסבירות הגבוהה ביותר. דפוס ההתנהגות הנחשב הטוב ביותר למקבלי ההחלטות הוא חיפוש שיטתי בשלבים סדורים על פי קריטריונים ומאורגנים על מנת להגיע לפתרון שימקסם את התועלת שלו. בדרך כלל תהליכי קבלת החלטות מתאפיינים בדרך בה אנשים מתמודדים עם מצבי הסיכון, […]

פתרון מדהים להשארת פרטים דרך המובייל

פרסום בפייסבוק

מתי בפעם האחרונה שמעתם מישהו אומר “אני אוהב למלא טפסים באינטרנט!” ? אם אתם חיים בכדור הארץ, כנראה שאף פעם, אבל חבל – כי טפסים אינטרנטיים הם דבר חשוב מאוד, השארת הפרטים בצורה מפורטת וללא טעויות מספקת לנו המפרסמים את האפשרות לקבל את הפניה מהגולשים במהירות וביעילות. בדיוק כמו לקבל פנייה מלקוח עקב עיצוב לוגו מוצלח. מילוי […]

מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג

ריטרגטינג, או – שיווק מחדש, ידוע גם כרימרקטינג. הוא כלי חשוב מאוד בארסנל של המפרסם האינטרנטי, הוא עוזר לך להשאיר את המותג שלך בתודעה מעל המתחרים שלך גם אחרי שהם עזבו את האתר שלך. דמיינו שאתם הולכים בניו יורק, וכל הפרסומות על המסכים הגדולות הן בדיוק הדברים שמעניינים אתכם. זה לא אפשרי בניו יורק, אבל ללקוחות […]

כמה אתם מכירים את Google?

מיתוג עסקי

חידון בנושא: Google לפחות פעם ביום אתם קופצים אליו, שואלים אותו שאלות, ומנסים להשיג באמצעותו פיסות מידע. אך עד כמה באמת אתם מכירים את החבר הטוב ביותר שלכם? GENESIS  מתקילה אתכם במבחן חברות עם מנוע החיפוש הבלתי מעורער בעולם כיום! כי כפי שאנחנו ידעים, פרסום בגוגל – עובד! אז מוכנים? למקומות, הכן, גגלו! 1. מה היה שמה הראשון […]

מיתוג מוצר | הצרכנים אוהבים מותגים !

מיתוג מוצר

השפע הצרכני ופתיחת השערים של יבוא מסין, עוררו את הצורך במיתוג מוצרים, כדי שיהיה אפשר להבחין בהבדלים בין מוצר המוני לבין מוצר אישי ממותג. מיתוג לא מתבטא רק במציאת שם לחברה או לשורת מוצרים, אלא בשרשרת של פעולות שגורמות לצרכנים להבין עוד משהו על המוצר הזה וליצור לו שייכות שמוסיפה לו מס ערך מוסף. הצורך של […]

הלוגו זה האפיון שלך !

עיצוב לוגו

בתחום של העולם הדיגיטלי מדברים הרבה מאוד על אפיון לקוח לפני בניית אתרים. אפיון הלקוח הוא תיאור של העסק, של הייחוד שלו, קהלי היעד וקביעת המטרות שהוא רוצה להשיג. כל אלה יבואו לידי ביטוי בבחירת סוג האתר ובבנייה שלו, הם יצטרכו לאפיין במדויק את העסק ולהוביל להגשמת המטרות שלו. ככה זה גם עם עיצוב לוגו, […]

הלב של הלוגו !

עיצוב לוגו

האם אתם יודעים מדוע סמל הטויוטה מורכב משלוש אליפסות. אם לא תעיינו בחומרים של החברה לא תוכלו לדעת כי כל אליפסה מייצג לב. את הלב של הלקוח, של המוצר ושל הטכנולוגיה של טויוטה. מה שניתן להבין מהלוגו הזה, זה שבטוח שרוב הצרכנים לא תמיד יודעים מהי המשמעות האמיתית המסתתרת מאחורי הלוגו, אבל עצם זה שהלוגו […]

גם לביטוח הלאומי יש לוגו !

עיצוב לוגו

האקדמיה ללשון יצרה ללוגו את השם העברי סמליל, שבעצם בא לומר סמל. ואומנם בתקופה בה לא היה מיתוג המוני, למוצרים או חברות, לערים, לתנועות נוער ולמפלגות היה עיצוב לוגו , רק שלא קראו לו לוגו אלא סמל. אין שום הבדל בין סמל ללוגו, גם סמל מבטא את מה שהוא אמור לייצג, אבל בתקופה שבה כולם […]

בלעדי: 80% מהגולשים לא יכנסו לקרוא את המאמר הזה

קידום אורגני

במחקר של Copyblogger הוכח כי בממוצע רק 2 מכל 10 אנשים שיקראו כותרת כלשהי ימשיכו לעמוד התוכן המלא. בתור איש שיווק שרוצה כניסות רבות ותנועה מתמדת באתר העסק שלו, המטרה המרכזית בסופו של דבר זה לצוד את עינו של הלקוח כך שיישאר באתר. ככל שהלקוח הפוטנציאלי יישאר באתר לאורך זמן הוא יוכל להפוך ללקוח קיים. […]

מיתוג אישי – מה זה ?

מיתוג אישי

פעם הייתה פקולטה אחת לכלכלה ומקסימום 2 פקולטות ללימודי רפואה. היום בנוסף לאוניברסיטאות חדשות, הטכניון ועוד אנו מוצפים במכללות בין תחומיות ולא בין תחומיות, אוניברסיטה פתוחה שמבטיחה לך תואר ועוד מאות קורסים טובים בתחומים מקצועיים שונים. מה כל זה אומר? שיש היום הרבה יותר מאשר בעבר המון עורכי דין, אנשים שלמדו כלכלה ומנהל עסקים, בוגרי […]

מיתוג לעסק- מה זה אומר?

מה זה מיתוג עסקי

הרבה אנשים לא יודעים בכלל מהו מיתוג עסקי ויש לכם נכסים שאין לאחרים שיכולים להפוך אותם למותג. מדובר על בעלי עסקים שיש להם עסק מאוד מצליח, ייחודי בתחומו, כזה שמציע שירות מיוחד או מוצרים ייחודיים ולכן יש לעסק כזה את כל התשתית להפוך למותג. בעידן של היום כאשר האינטרנט עמוס בחוקרים פרטיים, מרחיקי יונים ובוני פרגולות, מה […]

מיתוג העסק: תמונת גיבור שהופכת להמרות

מיתוג עסקי

משפט חכם אומר ש- “תמונה שווה אלף מילים”, כל כך נדוש אך באותו מטבע כל כך נכון. כאשר מדברים על עולם הפרסום זה מתקשר למכירות – תמונה מוכרת. תמונה טובה מוכרת הרבה יותר. המונח תמונת גיבור היא בעצם תמונה או וידאו שמביאה פיתרון בעזרת יצירת רלוונטיות, הקשר, ערך ורגש מרכיב ויזואלי שעוזר לתמוך, לחנך או […]

מיתוג עסקי – למה עכשיו?

מיתוג עסקי

תהליך של מיתוג עסקי הוא תהליך שלוקח זמן ולכן אם יש לכם מוצר טוב ביד, שיש לו סיכויים להפוך למותג, כדאי מאוד להתחיל את התהליך איך שהמוצר הזה יוצא או משווק כי אי אפשר למתג משהו בחצי הדרך שהוא כבר עשה בשוק, אלא מראש ועוד לפני שהוא יוצא. מדובר על כך שמותג הוא משהו שעליו אתם כמפתחים […]

הקשר בין מיתוג ובידול בעולם תחרותי

מיתוג ובידול

תהליך מיתוג המודרני הוא תהליך במסגרתו העסק המדובר יוצר לעצמו שם בשוק, כך שהצרכנים הפוטנציאלים יכירו אותו וירצו לקנות דווקא ממנו. לשם זאת, לא מספיק לייצר נייר מכתבים עם לוגו יפה וכמה ברושרים, אלא צריך למצוא דרך אמיתית לבדל את העסק אל מול המתחרים. בעולם התחרותי והאינטנסיבי שאנחנו חיים בו היום לא מדובר במשימה פשוטה כלל וצריך […]

מיתוג מחיר- יש דבר כזה?

מיתוג עסקי

יש היום הרבה חברות מיתוג דיגיטל שעושות מיתוג וכדי להבין האם יש מחיר למיתוג צריך להבין מה זה בכלל מיתוג. מיתוג זה לא דבר שאפשר לתפוס אותו בשתי ידיים ולהכניס לכיס. אין לו ריח, אין לו צבע, אין לו טעם אבל יש לו עולם ומלואו- והכול בראש. מיתוג זה סולם הערכים שאתה רוצה שיחשבו עליך וזה כולל: […]

מיתוג בעולם דיגיטלי

מיתוג בדיגיטל

בעולם המיתוג המסורתי, הכול הרבה יותר ברור. עסקים משקיעים לא מעט בספרי מיתוג עבי כרס, המפרטים את החוקים והתקנות הנוגעים ללוגו, לצבעי המותג, לשפה החזותית, לשפה הוורבלית וליישומים השונים שלהם באמצעי מדינה שונים. אין ספר מיתוג שנכתב בעשורים האחרונות שאינו מתייחס גם ליישומה של שפת המותג בעולם הדיגיטלי, אולם בעלי עסקים רבים, למדו על בשרם […]

בית קפה ממותגים – זה כל ההבדל!

מיתוג עסקי

השאלה מדוע יש בתי קפה ממותגים וכאלה שלא, היא מאוד פשוטה והתשובה עליה עוד יותר פשוטה- חיסכון. יש בתי קפה שלא מבינים באיזה מציאות הם נמצאים ולא מבינים שעם כמות בתי הקפה בארץ, הם חייבים לעבור תהליך של מיתוג בתי קפה, אם הם רוצים לשרוד לאורך זמן. בית קפה יש להדגיש הוא כוס הקפה שלך! […]

מיתוג בתי קפה

מיתוג עסקי

בתי קפה יש לומר, יחד בעידן הדיגיטלי הם לא רק בתי קפה, הם מקום עבודה. אם יצא לכם להסתובב בשעות היום בין כמה בתי קפה, בוודאי תבינו איזה שינוי גדול הם עברו, ביחד עם הלפטופ. לא עוד רק חברות לקפה, אלא גם לעבודה, להקלדה, לשיח, סיעור מוחות, ואת כל זה עושים על כוס קפה. הרבה […]

הקשר בין מיתוג עסקי למיקום האתר בגוגל

קידום אתרים

מיתוג עסקי הוא תהליך שבו נוצר מוניטין של עסק ומעוצבת תדמיתו כפי שנתפסת על ידי הקהל הרחב בכלל וקהל הלקוחות שלו בפרט. רבים חושבים שהמיתוג כולל את עיצוב הלוגו או בניית שפה עיצובית לאתר ותו לא – אולם למעשה מדובר בתהליך רחב מאוד שכולל מספר רב של היבטים: כל פן שקשור לעסק הוא פן שנכלל […]

אחסון אתרים בענן

אחסון אתרים

אז מה זה אחסון בענן? אנחנו שומעים די הרבה את המושג הזה וכמו שהרבה אנשים לא מכירים את המושגים של האינטרנט, כך גם המושג אחסון ענן נראה לכם רק משהו שעף בשמיים… אחסון ענן הוא בעצם אחסון על שרת של קבצי מחשב וביניכם כמובן אתר אינטרנט. השרת הוא מחשב הפועל עם תוכנת שרת ונותן שירות […]

אחסון אתרים

אחסון אתרים

תחשבו על זה. פניתם לחברת בניית אתרים, הם הקימו לכם יופי של אתר, עיצוב מדהים, אתר מיוחד במינו, הכול טוב, אבל איפה ימוקם האתר ובמילים מקצועיות- איזה אחסון אתרים יהיה לאתר הזה אחסון אתרים זה הבית של האתר שלכם. הבית הזה חייב להיות מוגן ומגן, עמיד וחסין כדי שהאתר יהיה באוויר, יוכלו לגלוש אליו במהירות […]

משרד פרסום באינטרנט- הזדמנות של פעם בחיים!

משרד פרסום 

עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג’ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם […]

מיתוג חנות אינטרנטית

מיתוג חנות אינטרנטית

אין ספק שהישראלים אוהבים לעשות קניות און ליין, אבל כמו במציאות צריך לעשות להם סדר בין חנות אינטרנטית אחת לשנייה. אחת הדרכים לבדל ולהבליט חנות כזו היא להעביר אותה תהליך של מיתוג חנות אינטרנטית שייצור לה עדיפות בעיני הגולשים. איך עושים את זה? מיתוג כמו כל מיתוג רוצה להגיד משהו מיוחד על המותג שלו וזה […]

מיתוג עסקי מתחיל בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

מסתבר שהרבה החלטות צרכניות מתקבלות מהמלצות וחוות דעת של לקוחות מוצרים, כפי שמופצים על תקן של פוסטים ושיתופים בפייסבוק. הנתון הזה הוא לא ניחוש אלא עולה ממחקר שעשה משרד התמ”ת ושהעלה בין השאר גם את הממצאים הבאים: פרסום באינטרנט וברשת חברתית בפרט מגדיל מכירות – מסתבר שהרבה מאוד גולשים צורכים מוצרים, בגלל הפרסום שלהם ברשתות […]

בגלל זה צריך משרד פרסום!

משרד פרסום

הצצה אל כמה מהמוצרים עם השמות הכי מאכזבים ונוראים בעולם מעלה את השאלה המתבקשת, עם חברה כזו מי צריך משרד פרסום או שמא זה מה שהיה מציל את השם הנורא של המותג. קחו למשל משקה בשם “קולה פיפי”, חטיף בשם אשכי חמור או מסעדה שקוראים לה להיחנק. כן הם חיים וקיימים, אבל כנראה לא להרבה […]

קידום אורגני- ולא מדובר על חיטה מלאה…

קידום אורגני

צמד המילים ויראלי ואורגני הפך למטבע לשון גם מחוץ לשדות שיבולים אורגניות וחנויות טבע. מדובר במושגים שבשל אופי ומבנה רשת האינטרנט (היא באוויר חברים…) חלק מהתוצאות וההישגים של הרשת נוצרים תוך כדי חבירה של דבר לעוד דבר, מפגשים של מילות מפתח עם תוכן והמנוע של גוגל, שאורב למילים הללו כדי שהוא ידע מה לעשות ואיך […]

קידום ממומן לפרסום אתרים – האם ההשקעה משתלמת

קידום ממומן

שיווק, פרסום וקידום אתרים הן הדרכים להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים המכירים את הארגון, המתעניינים המוצרים או בשירותים שאנחנו מוכרים – וגם את אלה שפונים אלינו, והופכים לקוחות של העסק. דרך רשת האינטרנט, ניתן לבצע תהליכי פרסום וקידום ממוקדים או מרחבים, קצרים או ארוכים, ובעלי מאפיינים רבים ושונים שיתאימו בדיוק לתחום העיסוק וללקוחות הפוטנציאליים שאליהם […]

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים

היום, קשה למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא פלטפורמה נפלאה לשיווק – הוא יכול להגיע לכל בית, בארץ או בחו”ל; הוא יכול למסור כל מסר, באמצעות מילים שיווקיות ומיתוג ויזואלי; הוא יכול לגרום ללקוחות הפוטנציאליים של העסק לחשוב שמדובר בעסק גדול, יעיל, ובעל מוניטין – גם אם מדובר בעסק של שני אנשים […]

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

מעל 80% מהישראלים גולשים באינטרנט בכל יום. בתוך ה 80% האלה – נמצאים אלפי אנשים שיכולים להיות הלקוחות שלכם. אם אין לכם אתר אינטרנט מקודם, ממותג ומתוחזק – וגם אם דווקא יש לכם אתר אינטרנט נפלא, מקודם, מתוחזק וממותג – פרסום בגוגל עשוי להיות בדיוק התוספת הזו לתקציב הפרסום שלכם, שתאפשר הגדלה בתעבורה לאתר, בכמות הפניות מן […]

קידום אתרים

קידום אתרים

בשנים האחרונות עלתה קרנו של תחום קידום האתרים, כלומר ביצוע הפעולות הנדרשות על מנת להעלות את הדירוג של אתר כלשהו במנועי החיפוש ובראשם גוגל. מדובר בנושא העשוי להיות בעל השפעה משמעותית על פעילותו של אתר לטווח ארוך, הן בפן הכמותי והן בפן האיכותי, כלומר בזכות קידום אתרים אורגני, נבון ויעיל, כל אתר יכול ליהנות מהגדלת תנועת […]

זה מה שיש לכל מותג!

מיתוג עסקי

מיתוג גורם לחברה להיראות אחרת בעיני ציבור הצרכנים. יש כמה דברים שמבדילים כל מוצר ממותג ואלה הם: מותג תמיד יהיה יותר יקר. יהיו למותג סימני זיהוי מיוחדים. קשה יהיה לרכוש אותו במחיר מבצע. הוא תמיד יהיה מתוצרת אותה חברת אם שלו. אין מוצר שזהה לו לחלוטין. יש דגש על האיכות שלו ותהליך היצירה שלו. הוא […]

מועדון לקוחות כחלק ממיתוג עסקי!

מועדון לקוחות

מועדון לקוחות הוא חלק ממה שאנחנו קוראים, רשימה חשובה מאוד של לקוחות עם פרטים אישיים שמשמשים את המותג כדי לתקשר עם הלקוחות שלו ברמה של הזמנה להשקת קולקציות חדשות, מבצעי הנחה, עדכונים לגבי חנויות, חלוקת מתנות וגם לאחל לכל אחד מהם יום הולדת שמח, כי מועדון לקוחות הופך הרבה פעמים לחבר הכי טוב שלך במיוחד […]